Dokážeme Vaši reklamu zacílit na velmi přesnou cílovou skupinu. Budete tak mít jistotu, že osloví přesně ty zákazníky, které si přejete, a to rychle a efektivně. Ať už v České republice prostřednictvím Sklik.cz, nebo celosvětově díky Google AdWords, na Facebooku nebo největším portálu recenzí Heureka.cz, na Zboží.cz či Google nákupy. Zvládneme přesně nastavit Vaši reklamu tak, aby byla atraktivní pro vyhledávače, a zajistit remarketing, tedy znovuoslovení těch zákazníků, kteří u Vás už nakoupili nebo jen navštívili Váš web. Ani zde nechybí podrobné sledování všech důležitých dat pomocí Google Analytics.
Typ kampaně:
Vyhledávací
O jaký typ reklam jde?
Textové reklamy zobrazující se na základě hledaných výrazů (klíčových slov)
Kde se reklamy budou zobrazovat?
Reklamy se budou zobrazovat u výsledků vyhledávání na Google.com, na partnerských webech ve Vyhledávací síti Google apod.
O jaký typ reklam jde?
Vizuálně atraktivní responzivní a grafické reklamy
Kde se reklamy budou zobrazovat?
Reklamy se na základě cílení budou zobrazovat na webech s reklamním prostorem v určitém kontextu, určitému publiku, v určitých lokalitách apod., možnost cílení na uživatele konkurenčních webů
O jaký typ reklam jde?
Vizuálně atraktivní responzivní a grafické reklamy, popř. dynamické
Kde se reklamy budou zobrazovat?
Reklamy cílené na uživatele vašich webových stránek
O jaký typ reklam jde?
Reklama obsahující informace o konkrétním produktu, například obrázek, název, cenu a odkaz na prodejnu (tyto informace se získávají z propojeného účtu Google Merchant Center)
Kde se reklamy budou zobrazovat?
Produkty zobrazující se v Google Nákupech - určeno pro shopy
O jaký typ reklam jde?
Propagace videoreklam
Kde se reklamy budou zobrazovat?
Reklamy na YouTube a v Obsahové síti Google
O jaký typ reklam jde?
Reklamy propagující aplikaci
Kde se reklamy budou zobrazovat?
Reklamy se zobrazují v celé Vyhledávací a Obsahové síti Google, v obchodě Google Play, v jiných aplikacích a na platformě YouTube
O jaký typ reklam jde?
Kombinace téměř všech ostatních typů - vyhledávací, obsahové i nákupní.
Kde se reklamy budou zobrazovat?
Umístění na YouTube, v Google Obsahové síti, Vyhledávací síti, na kanálu Objevit, v Gmailu i v Mapách.
Typ kampaně:
Vyhledávací
O jaký typ reklam jde?
Textové reklamy zobrazující se na základě hledaných výrazů (klíčových slov)
Kde se reklamy budou zobrazovat?
Reklamy se budou zobrazovat u výsledků vyhledávání na Seznam.cz
O jaký typ reklam jde?
Vizuálně atraktivní responzivní a grafické reklamy
Kde se reklamy budou zobrazovat?
Nejčtenější weby: Novinky.cz, Super.cz, Proženy.cz, Sport.cz, Seznam Zprávy, iDnes.cz, Sauto.cz, Smoto.cz, Nova.cz, JízdníŘády.cz, Sreality.cz, AutoForum.cz…
O jaký typ reklam jde?
Vizuálně atraktivní responzivní a grafické reklamy, popř. dynamické
Kde se reklamy budou zobrazovat?
Reklamy cílené na uživatele vašich webových stránek
O jaký typ reklam jde?
Reklama obsahující informace o konkrétním produktu, například obrázek, název, cenu a odkaz na prodejnu (tyto informace se získávají z propojeného účtu na Zbozi.cz)
Kde se reklamy budou zobrazovat?
Produktové reklamy zobrazující se na stránkách s výsledky vyhledávání
Typ kampaně:
Proklik na web
O jaký typ reklam jde?
Reklamy propagující značku, popř. konkrétní produkty nebo služby
Kde se reklamy budou zobrazovat?
Kanály, rychlé články, pravý sloupec, marketplace, stories, messenger
O jaký typ reklam jde?
Reklamy propagující značku, popř. konkrétní produkty nebo služby
Kde se reklamy budou zobrazovat?
Kanály, rychlé články, instreamová videa
O jaký typ reklam jde?
Reklama obsahující informace o konkrétním produktu (pro shopy)
Kde se reklamy budou zobrazovat?
Kanály, rychlé články, pravý sloupec, marketplace, messenger
Typ kampaně:
Proklik na web
O jaký typ reklam jde?
Reklamy propagující značku, popř. konkrétní produkty nebo služby
O jaký typ reklam jde?
Sponzorovaná zpráva InMail je zpráva doručená do schránky LinkedIn příjemce
Typ kampaně:
- párování produktů a správa kampaní
Typ kampaně:
- párování produktů a správa kampaní
Typ kampaně:
Grafický návrh newsletteruCena je orientační, záleží na rozsahu.
Cena je orientační, tak jako u grafiky záleží na rozsahu.
K rozesílce používáme Emailkampaně, zde jsou uvedeny i ceny tarifů dle množství mailů.
Zavolejte, napište, domluvte si schůzku nebo se za námi rovnou zastavte u nás v kanceláři.
Rádi Vás uvidíme.
machin@machin.cz
+420 572 501 497
MACHIN.CZ s.r.o.
Tyršovo nám. 440
686 01 Uherské Hradiště
Pondělí - Pátek: 9:00 - 16:00
Sobota - Neděle: Zavřeno