Přesně cílená reklama, založená na důkladné analýze, rychle a efektivně osloví právě ty zákazníky, na které se chcete zaměřit. To vše včetně remarketingu a podrobného sledování veškerých užitečných dat.

Dokážeme Vaši reklamu zacílit na velmi přesnou cílovou skupinu. Budete tak mít jistotu, že osloví přesně ty zákazníky, které si přejete, a to rychle a efektivně. Ať už v České republice prostřednictvím Sklik.cz, nebo celosvětově díky Google AdWords, na Facebooku nebo největším portálu recenzí Heureka.cz, na Zboží.cz či Google nákupy. Zvládneme přesně nastavit Vaši reklamu tak, aby byla atraktivní pro vyhledávače, a zajistit remarketing, tedy znovuoslovení těch zákazníků, kteří u Vás už nakoupili nebo jen navštívili Váš web. Ani zde nechybí podrobné sledování všech důležitých dat pomocí Google Analytics.

Heureka specialista ocenění
Chci vytvořit nezávaznou nabídku

Typ kampaně:

Vyhledávací

O jaký typ reklam jde?
Textové reklamy zobrazující se na základě hledaných výrazů (klíčových slov)

Kde se reklamy budou zobrazovat?
Reklamy se budou zobrazovat u výsledků vyhledávání na Google.com, na partnerských webech ve Vyhledávací síti Google apod.

Obsahová

O jaký typ reklam jde?
Vizuálně atraktivní responzivní a grafické reklamy

Kde se reklamy budou zobrazovat?
Reklamy se na základě cílení budou zobrazovat na webech s reklamním prostorem v určitém kontextu, určitému publiku, v určitých lokalitách apod., možnost cílení na uživatele konkurenčních webů

Remarketing

O jaký typ reklam jde?
Vizuálně atraktivní responzivní a grafické reklamy, popř. dynamické

Kde se reklamy budou zobrazovat?
Reklamy cílené na uživatele vašich webových stránek

Nákupy

O jaký typ reklam jde?
Reklama obsahující informace o konkrétním produktu, například obrázek, název, cenu a odkaz na prodejnu (tyto informace se získávají z propojeného účtu Google Merchant Center)

Kde se reklamy budou zobrazovat?
Produkty zobrazující se v Google Nákupech - určeno pro shopy

Video

O jaký typ reklam jde?
Propagace videoreklam

Kde se reklamy budou zobrazovat?
Reklamy na YouTube a v Obsahové síti Google

Propagující aplikace

O jaký typ reklam jde?
Reklamy propagující aplikaci

Kde se reklamy budou zobrazovat?
Reklamy se zobrazují v celé Vyhledávací a Obsahové síti Google, v obchodě Google Play, v jiných aplikacích a na platformě YouTube

Typ kampaně:

Vyhledávací

O jaký typ reklam jde?
Textové reklamy zobrazující se na základě hledaných výrazů (klíčových slov)

Kde se reklamy budou zobrazovat?
Reklamy se budou zobrazovat u výsledků vyhledávání na Seznam.cz

Obsahová

O jaký typ reklam jde?
Vizuálně atraktivní responzivní a grafické reklamy

Kde se reklamy budou zobrazovat?
Nejčtenější weby: Novinky.cz, Super.cz, Proženy.cz, Sport.cz, Seznam Zprávy, iDnes.cz, Sauto.cz, Smoto.cz, Nova.cz, JízdníŘády.cz, Sreality.cz, AutoForum.cz…

Retargeting

O jaký typ reklam jde?
Vizuálně atraktivní responzivní a grafické reklamy, popř. dynamické

Kde se reklamy budou zobrazovat?
Reklamy cílené na uživatele vašich webových stránek

Produktová

O jaký typ reklam jde?
Reklama obsahující informace o konkrétním produktu, například obrázek, název, cenu a odkaz na prodejnu (tyto informace se získávají z propojeného účtu na Zbozi.cz)

Kde se reklamy budou zobrazovat?
Produktové reklamy zobrazující se na stránkách s výsledky vyhledávání

Typ kampaně:

Proklik na web

O jaký typ reklam jde?
Reklamy propagující značku, popř. konkrétní produkty nebo služby

Kde se reklamy budou zobrazovat?
Kanály, rychlé články, pravý sloupec, marketplace, stories, messenger

Propagace příspěvků

O jaký typ reklam jde?
Reklamy propagující značku, popř. konkrétní produkty nebo služby

Kde se reklamy budou zobrazovat?
Kanály, rychlé články, instreamová videa

Prodej z katalogu produktů

O jaký typ reklam jde?
Reklama obsahující informace o konkrétním produktu (pro shopy)

Kde se reklamy budou zobrazovat?
Kanály, rychlé články, pravý sloupec, marketplace, messenger

Typ kampaně:

Proklik na web

O jaký typ reklam jde?
Reklamy propagující značku, popř. konkrétní produkty nebo služby


Sponzorované zprávy InMail

O jaký typ reklam jde?
Sponzorovaná zpráva InMail je zpráva doručená do schránky LinkedIn příjemce


Typ kampaně:

- párování produktů a správa kampaní

Typ kampaně:

- párování produktů a správa kampaní

Typ kampaně:

Grafický návrh newsletteru

Cena je orientační, záleží na rozsahu.


Příprava šablony

Cena je orientační, tak jako u grafiky záleží na rozsahu.


Rozesílka

K rozesílce používáme Emailkampaně, zde jsou uvedeny i ceny tarifů dle množství mailů.


- texty příspěvků

Zavolejte, napište, domluvte si schůzku nebo se za námi rovnou zastavte u nás v kanceláři.
Rádi Vás uvidíme.

machin@machin.cz

+420 572 501 497

MACHIN.CZ s.r.o.

Tyršovo nám. 440

686 01 Uherské Hradiště

Pondělí - Pátek: 9:00 - 16:00

Sobota - Neděle: Zavřeno