Nemusíte všechno zařizovat sami. S touto funkcí získá váš e-shop více správců, a vy přesto zůstanete v klidu a budete mít vše pod kontrolou. Všem správcům totiž přesně nastavíte, na jaké úpravy mají právo a do jaké administrace mohou zasahovat. Veškeré aktivity svých správců navíc uvidíte v přehledné tabulce.
V dnešní době není problém získat přístup do systému nedostatečně zabezpečených stránek. Pro váš byznys by nebylo dobré, kdyby se někdo dostal k důvěrným informacím vašeho e-shopu. Tomu se dá jednoduše předejít. Stačí nechat si komunikaci zašifrovat HTTPS certifikátem. Veškerá vaše komunikace i data pak budou v bezpečí. Po jednoduché aktivaci navíc získáte před svou WWW adresou bezpečností certifikát HTTPS.
Proviz e-shopu na vaší vlastní doméně. Pokud vlastní doménu zatím nemáte, pomůžeme vám s registrací.
Váš e-shop se bude precizně zobrazovat na stolním počítači, notebooku, tabletu i mobilu. Absolutní nutnost v době mobilních zařízení.
Pokud zákazník vloží zboží do košíku a následně stránky opustí, je pomocí cookies zboží v košíku do jeho přístí návštěvy uchováno.
Zacházení s osobními údaji zákazníků a návštěvníků e-shopu bude probíhat plně v souladu s nařízením GDPR z dílny Evropské unie, za jehož nedodržování mohou od 25. 5. 2018 jinak plynout e-shopům pokuty v řádu až mnoha milionů Euro.
E-shop lze zcela uzamknout pro přístup pouze těm, komu poskytnete heslo. Podobné nastavení lze aplikovat i na jednotlivé kategorie e-shopu, které mohou být pro běžné uživatele i roboty vyhledávačů uzamčené.
Prodávat na Slovensku? Žádný problém. Pomůže vám k tomu náš modul, který automaticky převede cenu produktu na eura. Na výběr máte samozřejmě více měn než jen euro, zaleží pouze na vás, které si vyberete. Potom si už jen zvolíte, jestli váš kurz bude pevný nebo se bude aktualizovat podle České národní banky.
V popisu vašich produktů se můžou objevit pojmy, kterým zákazník nerozumí. Tato funkce mu u daného slova zobrazí vysvětlivku. Získá tak jistotu, co kupuje, a nebude muset zbytečně vyhledávat, co dané slovo znamená. Zkrátka další cesta k úspěšnému prodeji.
Pro progagaci vašeho e-shopu je dobré vést i blog, kde budete psát textový obsah, který podpoří propagaci vašich produktů.
E-shop může obsahovat neomezený počet položek zboží.
Mají vaše výrobky různé provedení, barvy nebo velikosti? Nechte svého zákazníka, aby si pohodlně vybral ze všeho, co nabízíte. Čím více variant, tím větší šance na prodej produktu.
Na výhodné nabídky slyší každý. Užitečná funkce, která upozorňuje na zlevněné zboží, zaujme nejednoho klienta. Jednoduše vyberete zboží, zadáte výši slevy, délku trvání akce a styl její propagace v rámci vašich stránek - tedy zda se zlevněný produkt zobrazí hned na hlavní straně, nebo jen v jeho kategorii.
Žebříčky nejprodávanějších produktů jsou oblíbené, zákaznici je sami velmi často vyhledávají. I pro vás bude mít žebříček své kouzlo, protože platí jednoduchá rovnice: co se právě hodně prodává, to chtějí i ostatní. Žebříčky vzniknou buď automaticky na základě vašich prodejů, nebo si je můžete vytvořit ručně a zviditelnit tak produkt, který chcete zrovna teď přednostně prodat.
K tričku, které si klient vybral, perfektně sedí ještě kalhoty a brýle z vaší nabídky. Ukažte mu je! Spárujete produkty k sobě - a ony se pak budou samy chytře nabízet zákazníkům.
U detailu konkrétního zboží ukažte další podobné produkty. Zákazník, který si není jistý, co vlastně hledá, tak má větší možnost výběru. A v případě, že je konkrétní produkt vyprodaný, mu šikovně nabídne alternativy. Pro vás to znamená k produktům přiřadit produkty podobné - a pak už jen čekat.
Dobře hodnocený e-shop je často klíčovým kritériem při rozhodování zákazníka, kde nakonec utratí své peníze. A hodnocení v podobě hvězdiček je všeobecně uznávaným způsobem, jak získat jeho důvěru. Nechte ho tedy svou práci a produkty ohodnotit. Navíc je to nejlepší způsob, jak získat zpětnou vazbu. Nad příspěvky máte veškerou kontrolu vy - vyberete si, kdo je může přidávat, a sami je můžete editovat nebo mazat.
Zákazníci chtějí ověřené a kvalitní zboží. Před nákupem často hledají, zda je výrobek opravdu kvalitní a jestli umí toto nebo tamto. Ušetřete svým zákazníkům čas a ukažte jim diskusi o zkušenostech a hodnocení ostatních přímo u produktu. Příspěvky do diskuse jsou plně ve vaší režii, před přidáním je musíte schválit, a tak se nemusíte bát špatného hodnocení.
Prodávejte ve větším, zákazníci to jistě ocení. Sada má stejné vlastnosti jako produkt a je možné s ní v rámci nastavení pracovat úplně stejně. Při zakoupení sady se stejně jako u produktů hlídá jejich skladová dostupnost, nemusíte se tak o nic starat. V případě vyprodání jednoho produktu se stává nedostupnou celá sada.
Posuňte svůj e-shop na další úroveň. S touto funkcí to nebude žádný problém - spravuje profil zákazníka a individuálně mu nastaví a přizpůsobí ceníky. Vy si své zákazníky roztřídíte do skupin tak, jak potřebujete, a modul už se pak postará o vše ostatní.
Každý z nás má oblíbenou značku nebo výrobce. Nechte své zákazníky, aby si jednoduše vyfiltrovali jen to, co je zajímá. Funkce zákazníkům umožní vybrat libovolné množství značek nebo výrobců. A vám zároveň nabídne, zda se mají výrobky zobrazovat přímo v menu, nebo jen v konkrétních kategoriích.
Upravujte svá data chytře. Data můžete za pomocí spousty filtrů a specifik vložit nebo naopak získat prakticky jedním kliknutím. Můžete tak změny provádět hromadně a rychle. S daty můžete pracovat ve formátech CSV, XML nebo XLS.
Ušetřete si čas neustálými kontrolami dodavatelských e-shopů. Tato skvělá funkce vám umožní propojit váš e-shop přímo s dodavateli. Modul se sám postará o to, aby bylo zboží ve vaší nabídce každý den aktualizováno.
Nikdo nemá rád zdlouhavé přehrabávání se v nekonečném množství produktů a hledaní toho správného kusu. To samé platí i na internetu. Nenechte své zákazníky bezúčelně bloudit a dejte jim možnost přímo si zvolit vlastní parametry požadavku. V přehledném filtru si nastaví například barvu, velikost, materiál nebo provedení - a hledá. Tuto službu a úsporu času vaši zákazníci určitě ocení.
Zákon udává, že u vašeho zboží musí být vidět i měrná cena za definovanou jednotku. Tato funkce vám proto splní vaše zákonné povinnosti, ale zároveň může posloužit zákazníkům jako dobrý srovnávací prostředek.
Tato užitečná funkce vám ukáže, kolik kusů zboží a v jaké hodnotě máte právě na skladě. Počet kusů se zobrazí i zákazníkům, a to pro ně může být klíčovým faktorem nákupu. Pokud je zboží vyprodané, sami si vyberete, jestli se má produkt skrýt, nebo se u něj rozsvítí informace „Vyprodáno“. Prodej pak můžete pozastavit, nebo můžete nechat zákazníky objednávat do mínusu. Funkci oceníte i při inventuře - inventurní soupis pro vás bude hračka.
Všechny velké e-shopy disponují touto funkcí, protože je velmi oblíbená a především efektivní. V dané kategorii produktů se zobrazí žebříček toho nejprodávanějšího. Proč? Protože zákazníci kupují to, co kupují i ostatní. Žebříček se vytvoří automaticky na základě vašich prodejů, nebo si ho nastavíte ručně tak, abyste mohli zákazníkům nabízet produkty, které právě chcete prodat.
Tato funkce bude vašim zákazníkům hlídat dostupnost daného zboží skladem, případně jeho zlevnění. Pokud se produkt zlevní nebo naskladní, zákazníci automaticky obdrží e-mail s upozorněním. Velmi užitečný nástroj pro zvýšení prodeje.
Akční nabídka je pro váš e-shop skvělá vizitka. Aby si ale vaše akční nabídky užilo víc než jen prvních pár nejrychlejších zákazníků, nastavte si maximální odběr při jednom nákupu. A naopak si můžete nastavit i nejnižší možný odběr.
Označit si vlastní fotky vodoznakem je nejúčinnější metoda proti jejich neoprávněnému použití. Vodoznak z fotky nelze vyjmout, a proto bude vždycky každý vědět, kdo je jejím autorem nebo vlastníkem.
Určitě jste si všimli, že ankety jsou u zákazníků velmi oblíbené. Je to taky skvělý způsob, jak získat zpětnou vazbu. Proto pro vás máme jednoduchý modul pro zadávání otázek a odpovědí, který je dokáže i sám vyhodnotit. Ankety včetně otázek budete zadávat sami v přehledném administračním systému.
Máte partnery, jejichž loga chcete ve svém e-shopu zveřejnit? Určitě ano. A protože i spolupráce s nejrůznějšími subjekty se může často měnit, je nejjednodušší cestou funkce, která vám umožní jejich přímou správu. Loga partnerů můžete přidávat a ubírat sami.
Jistě to znáte sami z vlastního nakupování: v e-shopu zajásáte radostí nad slevovým kupónem, který vložíte do košíku, a sleva je na světě. Jak slevové kupóny, tak výši slevy si nastavujete sami, rychle a jednoduše.
Díky tomuto modulu si můžete vygenerovat jazykovou mutaci přímo z administrace. Počet jazykových mutací není omezený, jen je nutné si s grafikem domluvit, jak budou mutace zobrazeny (vlajky, zkratky států).
V E-shopu na míru vám nahrajeme 3 unikátní datové struktury zdarma. Další nahrání je již zpoplatněno standardně dle aktuálního ceníku.
Tvorba faktur, daňových dokladů a dodacích listů může být nepříjemná a nudná práce. S naším modulem tomu jednoduše předejdete, všechno totiž dokáže administrace vygenerovat sama. Vy si veškeré doklady pouze jednoduše vytisknete a založíte do účetnictví. Faktury navíc můžete posílat v automatickém e-mailu přímo zákazníkovi. Vše je zařízené, o fakturách budete mít dokonalý přehled a není problém si je kdykoli vyexportovat.
Věrné zákazníky určitě potěší, když budou mít přehled o svých nákupech ve vašem e-shopu. Náš modul jim vytvoří krásné klientské centrum, ve kterém přehledně najdou všechny své objednávky a jejich stav, ukáže věrnostní nebo osobní slevy, účetní doklady, komentáře v diskusích nebo možnost provést znovu objednávku, kterou vytvořili už dříve.
Zásilkovny jsou po celém světě neustále rostoucí trend, zákazníkům vyhovuje pohodlnost doručení a obrovské množství výdejních míst a Vám zase jednoduchost vyřízení objednávky. Objednávku včetně dopravy vyřídíte pohodlně přímo z vaší administrace. O doručení a informace o sledování zásilky se už pak stará doručovatel.
Oblíbená forma doručení zboží. Zákazník si vybere místo odběru v jednom z výdejních míst po celém Česku a formou SMS nebo e-mailu obdrží upozornění, jakmile bude zboží připraveno k vyzvednutí. Vy zadáte dopravu a místo odběru přímo z administrace a o vše ostatní se už postará Uloženka.cz
Zákazník si vybere pobočku, funkce pak exportuje data potřebná k dopravě. Zákazník bude mít přehled o stavu svého balíčku a dostávat upozornění prostřednictvím SMS.
Rychlá spolupráce s Českou poštou? I tohle umíme zařídit! Zadávání objednávek do systému bude díky této funkci naprosto jednoduché a rychlé. Funkce si pohlídá, aby vaše objednávka splňovala všechny požadavky České pošty.
Nechte své zákazníky vybrat si nejvhodnějšího dopravce. Tato funkce vám umožní jednoduše vyexportovat objednávky ve formě, jakou požaduje PPL a Parcel Shop.
Zákazník si vybere pobočku, funkce Balíkobot pak exportuje data potřebná k dopravě. Zákazník bude mít přehled o stavu svého balíčku a dostávat upozornění prostřednictvím SMS.
Nastavte limity ceny, od kterých dostane zákazník dopravné zdarma. V košíku mu taktéž můžete zobrazit odpočet ceny, za kolik ještě musí nakoupit, aby dopravu zdarma na svůj nákup získal.
Možnost grafického zobrazení odpočtu ceny, za kolik musí zákazník nakoupit, aby získal dopravu ZDARMA.
Ušetřete zákazníkům čas se zadáváním platby přes bankovní účet. Se službou GoPay to bude jednodušší jak pro ně, tak pro vás. K zaplacení budou potřebovat jen pár kliknutí.
Pro klid zákazníků, kteří se bojí uvádět číslo své karty na internetu, je zde služba PayPal. Přes tuto bezpečnou online peněženku jim žádné nebezpečí nehrozí.
Využíjte platební bránu, která nabízí široké spektrum platebních možnosti a navíc uživatelům systému zvýhodněné podmínky využívání.
Další velmi oblíbený způsob platby. Zákazníci si objednají zboží a jeho zaplacení odloží klidně až o 45 dní, aby si produkt v klidu vyzkoušeli a prohlédli.
Umožněte svým zákazníkům nakupovat také na splátky. Systém Cofidis má jeden z nejrychlejších a nejjednodušších procesů schvalování úvěru na trhu. Navíc je bezpečný - už během nákupu prověří, komu úvěr schválit a komu raději ne.
Každodenní kontrola a přiřazování plateb na bankovním účtu je neefektivní a časově náročná záležitost. Náš modul detekce plateb vám ušetří drahocenný čas. K funkčnosti modulu je potřeba, aby vaše banka podporovala automatické výpisy z účtu. Proces je rychlý a jednoduchý - nastavíte si automatické párování plateb a pak už jen v přehledu objednávek kliknutím přiřadíte platby k objednávkám. Objednávce zároveň změníte stav a označíte ji za zaplacenou.
Používáte účetní systém Pohoda? Žádný problém. Díky této funkci se budou data mezi vašimi databázemi přenášet přesně tak, jak potřebujete.
Používáte účetní systém Helios? Žádný problém. Díky této funkci se budou data mezi vašimi databázemi přenášet přesně tak, jak potřebujete.
Používáte účetní systém Money? Žádný problém. Díky této funkci se budou data mezi vašimi databázemi přenášet přesně tak, jak potřebujete.
Umíme si poradit i s dalšími účetními systémy. Stačí se nám ozvat, vše vyřešíme a naprogramujeme k vaší spokojenosti.
Jistě znáte web Heuréka.cz – srovnávač cen a místo, kde spousta zákazníků hledá, ale i kam vkládá vlastní recenze produktů a služeb. Dokážeme váš e-shop zařadit mezi ty, které zákazníci najdou právě na oblíbené Heuréce.
Umíme zařídit, že zákazníci vašeho e-shopu budou dostávat automaticky zasílané dotazníky webu Heuréka, které odešlou zpětnou vazbu jak vám, tak přímo na tento web. Recenze se pak zobrazí zákazníkům, kteří budou hledat nejlepší produkty a služby.
Dokážeme měřit na Heuréce konverze. To znamená, že umíme zařídit vložení konverzního kódu do košíku v e-shopu. Tato služba pro vás bude velmi užitečná – slouží k počítání nákladů pro Heuréku. I nad těmito výdaji tak budete mít perfektní kontrolu.
Export produktu pro Heureka.cz
I na Zboží.cz je možné měřit konverze. To znamená, že umíme zařídit vložení konverzního kódu do košíku v e-shopu. Tato služba pro vás bude velmi užitečná – slouží k počítání nákladů pro Zboží.cz. I nad těmito výdaji tak budete mít perfektní kontrolu.
Export produktů pro Zboží.cz
Retargeting je funkce systému Sklik. Umí oslovit ty zákazníky, kteří už někdy navštívili váš e-shop. Ať už nakoupili, prohlíželi si zboží nebo nedotáhli nákup do konce, dokáže jim cíleně a efektivně nabízet reklamu, která je přitáhne zpět k vám. Jak? Jednoduše vložíme měřicí kódy do vašeho e-shopu.
Společnost Google vytvořila tento nástroj, aby mohli majitelé webů a e-shopů sledovat chování svých zákazníků a podle něj pak nastavovat další strategie. Díky Google Analytics budete vědět, kdo váš e-shop navštívil, co ho zajímá nebo jak dlouhý čas v e-shopu strávil.
Jistě chcete mít kontrolu nad tím, jaké náklady si od vás bude účtovat služba Google Adwords. Vložíme do vašeho e-shopu kód, který vám to všechno jednoduše spočítá.
Není potřeba mít na webu nebo v e-shopu obrovské množství měřicích kódů. Vložíme do něj pouze jeden, který dokáže pružně generovat všechny ostatní. Odpadnou vám tak náklady na práci programátora, a to znamená úsporu nákladů.
Remarketing znamená znovuoslovit zákazníky, kteří už někdy v minulosti projevili zájem o váš e-shop. A to efektivně a s maximální přesností zacílení. Tyto kampaně výrazně zvyšují šanci, že u vás zákazník bude nakupovat. Líbí se vám to? My to pro vás zařídíme.
Váš e-shop má jistě i své facebookové stránky a spousta zákazníků se o nich dozví právě touto cestou. Pokud do e-shopu vložíme speciální konverzní kód, budete přesně vědět, kdo z faceboku váš internetový obchod navštívil a udělal nákup.
Export produktů pro Facebook.com
Buďte svým zákazníkům vždy k dispozici a ulehčete jim komunikaci s vámi. Přesně k tomu slouží Smartsupp – kdykoli zákazník navštíví váš e-shop, automaticky se mu zobrazí chatovací okno, aby mohl bez problémů a bez prodlení položit jakýkoli dotaz.
Zajímá vás, co přesně, jak dlouho a kdy zákazník hledá zboží ve vašem e-shopu? Který produkt si prohlížel, zda se u některého zdržel, nebo naopak bezcílně bloudil? Nástroj Smartlook přesně zmapuje do videa jeho cestu a vy tak získáte další užitečnou zpětnou vazbu.
Export produktů pro Aukro.cz
Poradíme si s přehlednými výpisy pro kterýkoli jiný srovnávač nebo web, u kterého je taková služba přínosem.
Na to, co se nám líbí, klikáme všichni často a rádi. Proto pod každý produkt, službu nebo sekci ve vašem e-shopu umístíme tlačítka „líbí se mi“ a „sdílet“. Vaši zákazníci tak sami budou přes sociální sítě informovat své přátele o tom, co nabízíte.
Informujte zákazníka o vyřízení jeho objednávky formou sms.
Datový prostor na serveru určený pro data vašeho e-shopu a uložené e-maily.
Počet e-mailových adres pro vaši elektronickou poštu.
Neomezený přenos dat znamená, že provoz vašeho e-shopu nebude nijak omezen.
Vaše data automaticky zálohujeme a to každý den v 6 hodin ráno, kdy je provedena kompletní záloha vašeho nastavení a i uložených dat. V případě problémů vám pak můžeme zálohu ze zvoleného dne zdarma vyvolat.